Kā nopelnīt Instagram

Dažreiz ar būšanu pielīmētam pie telefona var arī nopelnīt.

Instagram mārketings piedāvā sociālo tīklu entuziastiem iespēju darīt papildu darbu, saņemot naudu par skaistām bildēm un iegūt produktus bez maksas.

Instagram “influenceri” kā tie tiek dēvēti, strādā kopā ar uzņēmumiem, piedāvājot produktus, zīmolu kampaņas šajā bilžu apmaiņas platformā. Šie piedāvājumi var būt bilžu, “hashtagu” un izcēlumu formā un samaksa par to ir atkarīga no zīmola, projekta darbības jomas un “influencera” ietekmes spējām. Kamēr daži zīmoli maksā apmēram $5 līdz $10 par tūkstoti sekotāju, citi piedāvā $100 par 100 sekotājiem  un vēl citi brīvi izvēlas maksājumu summu.

Instagram pārdošanas bizness ir liels. Visdažādāko jomu uzņēmumi tērē vidēji  $1 – $1.5 biljonus gadā, sponsorējot savu saturu Instagram platformā, sacīja Thomas Rankin Dash Hudson CEO, uzņēmuma, kas apkopo Instagram influencerus dažādiem zīmoliem, pastāstīja The Huffington Post.

Gribat tādu dzīvi? Šeit ir pieci veidi, kā arī jūs varat iegūt no savām Instagram ziņām.

  • Aktīvi meklējat zīmolus, kas jums patīk un ar kuriem vēlaties strādāt.

Kamēr daudzi uzņēmumi tieši sazinās ar influenceriem, kas varētu palīdzēt reklamēt viņu saturu, blogeri var vienlaikus pieteikties pie arī uzņēmumiem, kas tieši savieno Instagram influencerus ar zīmoliem.

Tomēr uzreiz jānorāda, ka process, lai kļūtu par zīmola influenceri, ir ļoti konkurējošs. Rankin teica HuffPost, ka Dash Hudson pieņem apmēram 1% no influenceriem, kas piesakās reprezentēt kādu no zīmoliem, ko tie uztur, tādi kā Gilt un Bebe. Uzņēmums kopumā izskata 25 līdz 50 pieteikumus kāda zīmola kampaņai.

  • Regulāri publicē Instagram kvalitatīvu saturu.

Tavs profils ir tavs sociālo tīklu CV, kas zīmolus piesaista. Vai Jūs esat tas, kas varētu reprezentēt konkrēto zīmolu? Laba Instagram darbība nozīmē konstantus un gaumīgus foto un ierakstus. Jo plašāks ir jūsu Instagram portfolio, jo labāk.

Turklāt zīmoli meklē tos influencerus, kuru instagrama stils saskan ar to stilu.

Rankina min arī dažus piemērus no Dash Hudson kritērijiem: “Kā izskatās Instagram saturs? Vai Instagram profilā ir skaisti un oriģināli foto? Vai stils un saturs ir tas, kas zīmolam vajadzīgs? Cik daudz ir sekotāju?”

  • Darbojieties arī citos sociālajos tīklos

Savā blogā influencere Peg Fitzpatrick – grāmatas “The Art of Social Media: Power Tips for Power Users” autore – uzsver, cik svarīgi ir uzturēt aktīvu un profesionālu iespaidu arī citās platformās, īpaši LinkedIn.

“Visi zīmoli un aģentūras, ar kurām esmu strādājusi, ir norādījuši, ka vispirms pārbauda LinkedIn, lai uzzinātu vairāk par cilvēku.” Fitzpatrick pievienoja e-pastā HuffPost.

  • Lai jums ir vismaz 5,000 sekotāju

Sekotāju skaits, ko zīmoli vēlas influenceriem ir ļoti atkarīgs no uzņēmuma, kampaņas un projekta, tomēr lielākoties zīmoli vēlas, lai viņu influenceriem ir vismaz 5,000 sekotāju. Dash Hudson parasti izvēlas tos, kam ir pat 10,000. Skinny Bee Tea, mazs detox tēju uzņēmums, kas tika dibināts pagājušajā februārī, vēlas, lai viņu vēstnešiem būtu kā minimums 5,000. (tomēr pārliecinieties, ka nepērkat, kādu no šiem saviem sekotājiem).

Lietotājiem ar lielāku sekotāju skaitu, process, lai kļūtu par influenceru ir diezgan gluds. “Lielākoties zīmols ar mani sazinās un vēlas, lai reklamēju viņu produktu, pasākumu, šovu vai jebko” sacīja Tim Melideo, fotogrāfs ar 31,000 Instagram sekotāju. “Man ir likme, ko viņi man maksā, papildu tam, ka sūta man produktu”.

Un jo mērķtiecīgāks ir influencers, jo vairāk tie var prasīt par saviem postiem. “Es reti reklamēju kādus produktus par brīvu šobrīd” sacīja Melideo. “Šobrīd mana sociālā influence man ļauj samaksāt par ēdienu un dzīvi”.

Maijā, Harper’s Bazaar  rakstīja, ka Danielle Bernstein, modes blogere, kas ir @weworewhat un kurai ir 1,1 miljons sekotāju, nopelna apmēra $5,000 līdz $15,000 par vienu zīmola Instagram rakstu.

  • Kļūsti par neapmaksātu zīmola vēstnesi

Neveicas kļūt par apmaksātu influenceri? Ir vēl cits veids, kā tikt atalgotam par Tavu gaumīgo Instagram vidi. Blogeri var pieteikties būt par neapmaksātajiem “zīmolu vēstnešiem”, tiem, kuriem uzņēmumi sūta bezmaksas lietas.

Piemēram, Skinny Bee Tea  ir zīmola vēstneša programma, caur kuru viņi blogeriem sūta 14 dienu detox iepazīšanās komplektu, lai to reklamētu savos profilos sociālajos tīklos. Citi mazi uzņēmumi piedāvā līdzīgas programmas.

Pieteikuma process neapmaksātiem zīmolu vēstnešiem ir tas pats, kas maksas influenceriem, tomēr izredzes kļūt par bezmaksas zīmola vēstnesi ir daudz lielākas, kā kļūt par apmaksāto. Skinny Bee Tea saņem divus līdz astoņus pieteikumus mēnesī un akceptē apmēram vienu trešdaļu no tiem, pastāstīja Kristen Zahodne, uzņēmuma īpašniece.

Jums liekas, ka jums ir viss, lai pelnītu naudu vai saņemtu bezmaksas lietas par savu sociālo tīklu saturu? Sāc mēģināt un vēlam veiksmi!