E-komercijas biznesa plāns: kā izveidot un palaist veiksmīgu interneta veikalu, kas nes peļņu

Sākt e-komercijas biznesu ir smags darbs, kas prasa veikt vairākus soļus un pieņemt būtiskus lēmumus, kam jānāk arī pareizajā laikā.

Lai palīdzētu, esam apkopojuši visaptverošu plānu uzņēmējdarbības uzsākšanai, ko apkopojuši no Shopify’s populārākā satura. Šie bloga ieraksti, padomi un video ir izvietoti, ņemot vērā svarīgākos uzdevumus, kas ir veidojot un plānojot e-komercijas biznesu.

I Izvēlieties produktu

Atrodiet produktu, ko pārdosiet

Pirmais solis, lai izveidotu e-komercijas biznesu, ir apzināt, kas ir tas, ko vēlaties pārdot klientiem. Bieži šis ir tieši viena no visizaicinošākajām lietām uzsākot biznesu. Šajā sadaļā, mēs iezīmējam stratēģijas, kuras varat izmantot, lai atrastu produktu iespējas, atrastu pareizās vietas, kur smelties iedvesmu produktiem un visbeidzot aplūkosim aktuālus produktus, ko vērts apsvērt

  • Atrodiet produktus, ko tirgot ar Oberlo
  • Kā atrast produktu, ko tirgot internetā: Praktiski padomi
  • 12 stratēģijas, kā izvēlēties savu pirmo produktu
  • 17 vietas, kur meklēt ienesīgu produktu idejas
  • 10 šobrīd pieprasīti produkti

Novērtējiet savu ideju

Līdzko jums ir padomā produkta ideja, kā jūs varat zināt, ka to izdosies pārdot? Šajā sadaļā, mēs aplūkosim dažas pieejas, ko aktīvi uzņēmēji ir izmantojuši, lai apstiprinātu savu produktu idejas un potenciālo tirgu.

  • Video: kā apstiprināt savas produktu idejas
  • 16 soļu checklist, lai novērtēu savu produkta ideju

Produkta iegūšana

Pēc tam, kad ir spēcīga produkta ideja, nākamais solis ir saprast, kur un kā iegūsiet savu produktu. Nākamie divi raksti apraksta dažādas metodes, kā iegūt produktu, iekļaujot gan plusus, gan mīnusus katrai no tām.

  • Vai nepieciešams izgatavot, ražot vai pat ražot vairumā preces?
  • Kā atrast ražotāju vai piegādātāju jūsu produkta idejai

II. Izpēte un sagatavošanās

Izpētiet konkurentus

Jūs esat atradis savu produktu, novērtējis potenciālu un atradis savu piegādātāju. Tagad esat gatavs rakstīt savu biznesa plānu, bet pirms to darāt, jums vajadzētu detalizēti iepazīties ar saviem konkurentiem, lai uzzinātu, kāds ir bizness un saprastu, ar ko varat atšķirties.

  • Kā veikt konkurentu analīzi

Biznesa plāna rakstīšana

Pēc tam, kad esat veicis salīdzinošo analīzi tirgū, ir ideāls laiks, lai rakstītu biznesa plānu. Biznesa plāns būs lielisks ceļvedis, kas apkopos jūsu idejas un domas. Turklāt biznesa plāns ir obligāti nepieciešams, lai noteiktu prioritātes un kā efektīvi sasniegt klientus.

  • Detalizēts plāns, kā uzrakstīt lietderīgu biznesa plānu
  • Biznesa plāna veidne: Pamats nākamā biznesa plāna izveidosanai

III. Biznesa izveide

Nosaukuma izveide

Līdz ar īstā produkta atrašanu, ko pārdot internetā, vēl viens izaicinājums ir izvēlēties uzņēmuma un zīmola nosaukumu un atrast pieejamu domēna nosaukumu. Šie blogu raksti palīdzēs jums šajos nozīmīgajos uzdevumos.

  • Kā man vajadzētu nosaukt savu interneta veikalu?
  • Zīmola nosaukuma izveide: 10 rīki & 5 idejiskas stratēģijas

Izveidot logo

Līdzko esat izvēlējies atmiņā paliekošu nosaukumu un reģistrējis domēnu, ir laiks izveidot vienkāršu logo. Šajos avotos, mēs jums piedāvājam vairākas opcijas, lai savam jaunajam biznesam izveidotu lielisku logo.

  • Hatchful: vienkāršs Shopify logo izveides rīks
  • 5 vienkārši veidi, kā izmantot interneta rīkus, lai izveidotu jūsu logo dizainu

Izprast search engine optimization (SEO)

Jūs esat jau gandrīz gatavs izveidot savu interneta veikalu. Tomēr pirms to sākt, jums būtu lietderīgi izprast meklēšanas rezultātu optimizācijas pamatus, lai varētu pareizi strukturēt savu lapu Google un citām meklētājprogrammām.

  • Iesācēja gids e-komercijas SEO
  • Ko es varu darīt, lai uzlabotu mana Shopify veikala reitingu meklētājprogrammām?
  • Atslēgvārdu meklēšana e-komercijai no the Ground Up

Veikala izveide

Ar labāku izpratni par meklētājprogrammām, ir laiks sākt veidot savu interneta veikalu. Ir vairāki būtiski aspekti, par kuriem būtu jāpadomā. Zemāk esam apkopojuši, mūsuprāt, nepieciešamus rakstus, lai palīdzētu izveidot augstas kvalitātes produktu lapas, uzrakstīt piesaistošus produktu aprakstus, nofotografēt skaistas preču fotogrāfijas un vēl vairāk.

  • 11 ekspertu padomi, kā uzlabot produktu lapas
  • Kā uzrakstīt produktu aprakstu tā, lai to pārdotu
  • DIY gids produktu fotogrāfijās
  • Shopify theme pielāgošana: izmantojot bildes, krāsas un fontus
  • Padomi, lai uzlabotu jūsu bildes

Neaizmirstiet, ka gadījumā, ja jums ir kādas problēmas, izveidojot interneta veikalu, jūs vienmēr varat sazināties un lūgt palīdzību Shopify Experts.

Pārdošanas kanālu izveide

Viens no labākajiem veidiem, kā sasniegt jaunus klientus, ir meklēt kanālus, kur tie jau iepērkas. Pareizie kanāli ir atkarīgi no tā, ko jūs pārdodat un jūsu mērķa klientiem, tomēr ir vairākas opcijas, kuras var papildināt un uzlabot jūsu veikalu.

  • Etsy un Shopify: kā trīs ražotāji tirgojas abos
  • Pārdošana ebay: kā viens bizness atrod jaunus klientus
  • Šim biznesam 76,8% no pasūtījumiem ir Amazon ar Shopify

Bottom of Form

IV. Sagatavojieties lapas palaišanai

Kad gatavojieties palaist jūsu biznesu, ir vairāki elementi, kas attiecas uz preču piegādi un izpildes elementiem, kam būtu jāgatavojas. Šajā sadaļā esam apkopojuši vairākus visaptverošus padomus, kā noteikt piegādes stratēģiju.

  • Iesācēja padomi piegādē
  •  Starptautiska piegāde: viss, kas jums jāzina
  • Kā noteikt cenu un ieviest preču atgriešanas politiku?
  • Kā samazināt piegādes izmaksas mazam e-komercijas veikalam

Vēl būtiski ir nodefinēt jūsu key performance indicators, lai pēc palaišanas zinātu, kam izsekot.

  • 67 galvenie darbības rādītāji e-komercijā

Kā pēdējais checklist, šajā rakstā atradīsi 10 lietas, ko jums jāizdara pirms palaižat interneta veikalu

  • Būtiski nosacījumi pirms palaist Shopify Store

V. Pēc interneta veikala palaišanas

Pirmā klienta iegūšana

Un tagad, kad esat palaidis interneta veikalu, sākas smagais darbs produktu mārketingā. Kamēr daudziem jaunajiem veikalu īpašniekiem būtu jāapsver produktu pārdošana pa tiešo, pārējais digitālais mārketings vienu lietu dara ļoti labi: vada mērķtiecīgu plūsmu. Tālāk norādītas dažādas mārketinga stratēģijas, kas palīdzēs pirmajos mēnešos.

  • Mārketinga checklist: kā pārdot pirmajās 30 dienās
  • Padomi iesācējam, kā iegūt augstas kvalitātes klientu plūsmu

Jūsu veikala mārketings

Jums labi veicas ar to, ko darāt un šobrīd jau jums visdrīzāk ir bijuši vairāki pirkumi. Ir laiks pieiet tam nopietni un koncentrēties. Turpmākie raksti palīdzēs jums izvēlēties pareizo mārketinga taktiku, lai nodrošinātu, ka interneta veikalu sasniedz pircēji, kas beigās arī veic pirkumus.

E-pasta mārketings

  • E-pastu mārketings 101: kā izveidot sarakstu, efektīvi sūtīt reklāmas un sekot līdzi rezultātiem
  • 7 e-pastu kampaņas, ko katram interneta veikalam būtu jāizmanto
  • Kā uzrakstīt efektīvu iepazīšanās e-pastu
  • 60 dienas ar e-pastiem strauji augošam e-komercijas uzņēmumam

Nodrošināt klientus no sociālajiem tīkliem

  • Kā izveidot sociālo tīklu mārketinga stratēģiju
  • Kā iegūt vairāk sekotājus Instagram: biznesa gids
  • Pinterest mārketings 101: kāpēc jums tas nepieciešams
  • Kā izveidot Youtube kanālu savam biznesam
  • 7 populārākās Facebook reklāmu kļūdas (un kā tās labot)

Kā optimizēt, lai iegūtu vairāk

  • Padomi A/B testam (ieteikumi no Google, HubSpot un Shopify)
  • Kā pilveidot jūsu reklāmieguvumus
  • Nodrošiniet vairāk pirkumu un ieguvumi no live chat
  • 19 eksperti dalās ar padomiem, kā palielināt ieņēmumus, nepalielinot reklāmas
  • 9 veidi, kā iegūt klientu uzticību, ja jums nav neviena pirkuma

Analītikas izmantošana, lai atklātu detaļas

  • Iesācēja gids, lai analizētu Shopify Reports un Analytics
  • Kādiem e-komercijas mēriem ir jāpievērš uzmanība visupirms?
  • 5 Google Analytics segmenti, ko izmantot, lai palielinātu ieņēmumus
  • 9 Google Analytics ekspertu ziņojumi

Projekts ir tikai sākums

Biznesa izvēršana internetā ir tikpat aizraujoša, cik izaicinoša. Ātrā tempā jūs uzzināsiet daudz par produktu izvēli, novērtējot tā dzīvotspēju, atklājot, kā to ražot, izveidojot interneta veikalu un pārdodot to jauniem klientiem. Process varētu atgādināt augstas sarežģītības puzzli, tomēr vienlaikus tas nes gandarījumu.

Mēs ceram, ka sekošana šim pārskatam, jums palīdzēs labāk izprast visus nepieciešamos soļus. Un kā parasti labākais padoms, ko kāds var dot, ir – jums tikai jāsāk un izbaudiet visu procesu.